گیاهان چینی برای درمان کیست کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان چینی برای درمان کیست کلیه

گیاهان چینی برای درمان کیست در RiñonesHay نوعی از گیاهان است که می تواند از راه دهان برای درمان کیست کلیه و چه نام خود را گرفته؟ در واقع، برخی از گیاهان چینی وجود دارد برای کوچک توصیه می شود کیست های کلیوی، به عنوان عصا برو کشتی-، قاصدک، تندر خدا تاک، ursi UVA، سیر، قره قاط، Hortensia.

معمولا، پزشکان توصیه عمل برای برداشتن کیست کلیه، اما کیست می تواند در هیچ time.In علاوه بر رشد عقب، می تواند به آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

در چین، ما در واقع طب گیاهی چینی استفاده برای کاهش renal.Hay کیست هر دو دارو دهان و externa.Estas طب گیاهی کاربرد می تواند کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش نفوذپذیری دیواره های کیست .این مایع کیست کلیوی را می توان جذب شده و مرخص شده توسط جریان خون. به طور کلی، کیست کلیوی پس از درمان کوچکتر تبدیل خواهد شد یک یا دو semanas.Lo بیشتر، گیاهان چینی همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، که انتقال علائم جدی و عوارض PKD بیماران PKD fundamentalmente.Entonces ممکن است به دور از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از گیاهان را می توان مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش حجم از کیست در کلیه ها، به جز کسانی که گیاهان، انواع بسیاری از گیاهان نیز می تواند برای درمان کوچک کیست مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد و هر دوره خود را دارد ویژگی ها و توابع، به طوری که در طول درمان، پزشکان مسئول گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیماری می باشد.

اگر می خواهید بدانید که چه نوع از گیاهان مناسب برای شما می باشد و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، آنها جرات نمی به دکتر ما تماس آنلاین، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: